לוגו ארטפון מרובע
המרכז לסדנאות
צילום בסמארטפון

סדנת גיבוש לצוות

תוכן עניינים
שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

מוכנים לשנות את הצוות שלכם? סדנת צילום בסמארטפון היא לא רק פעילות לגיבוש צוות, אלא גם חוויה מעשירה ויצירתית.

תוכן המאמר

שברו את הנורמה עם פעילות ייחודית לגיבוש צוות

כשצמד המילים 'גיבוש־צוות' עולה במחשבתכם, מה אתם מדמיינים? מגוון משחקים מסורתיים, פעילויות ODT, או אולי אפילו טיול? מה אם הייתם יכולים לשבור את התבנית ולהציע לצוות שלכם חוויה בלתי נשכחת המשמשת כמיומנות חדשה ומעשית?
ברוכים הבאים לעולם סדנאות הצילום בסמארטפון, פעילות מהנה וייחודית שנועדה לעורר יצירתיות, עבודת צוות והתפתחות אישית.

אמצו את כוחה של המצלמה שבכיס

לרובנו יש כלי מדהים שאנו נושאים לכל מקום, אך מעטים מודעים לפוטנציאל המלא שלו. זו המצלמה שנמצאת בסמארטפון שלכם. הסדנה הזו היא חקר בעולם המדהים של צילום סמארטפונים, מסע שמאפשר לכם להפיק תמונות יוצאות דופן שלא דמיינתם שהם אפשריים. לא מדובר רק בתוצר הסופי – התמונות – אלא גם במסע הגילוי והלמידה שעובר כל משתתף בסדנה.

סדנת צילום: חוויה מעשירה ומאחדת

סדנת צילום בסמארטפון היא פעילות גיבוש חווייתית ומעשירה שאחריה תסתכלו על העולם קצת אחרת. את הסדנה אפשר לשלב ביום כיף או בגיבוש, והמשתתפים יוצאים עם תוצרים משמעותיים: תמונות אפשר להדפיס או לפרסם ברשתות החברתיות.

המסע שלי מצלם נלהב למנחה סדנאות

היי, אני אוריאל בן יצחק, המדריך שלכם למסע הצילום הזה. יליד ישראל, הקסם שלי מלראות את העולם דרך עדשה הוביל אותי להקים את ArtPhone, מרכז המוקדש לסדנאות צילום בסמארטפון, בשנת 2017. כצלם אוטודידקט ואמן דיגיטלי, למדתי שכולם יכולים לתפוס רגעים מדהימים עם מצלמות הסמארטפון שלהם. הסדנאות שלי שואפות לחשוף את מלוא הפוטנציאל של מצלמת הסמארטפון של המשתתפים – ללא קשר למותג הסמארטפון או הדגם – והכל בצורה מהנה ומעשית. במהלך השנים, התמזל מזלי לחלוק את התשוקה הזו עם מגוון רחב של קבוצות וצוותים, ואני אשמח לחלוק אותה עם הצוות שלכם.

לֵמה לצפות מהסדנה

במהלך הסדנה אשתף אתכם בכל סודות הצילום היצירתי והיעיל בסמארטפון. נדון בטריקים ובטיפים שיכולים לשדרג מיידית כל תמונה, ללא קשר לסיטואציה. אנו גם נתאמן בתחום, אספק משוב וביקורת כדי לעזור לבסס את הידע החדש של הצוות שלכם.

אפילו נצלול לעריכת תמונות מקצועית באמצעות אפליקציה בסמארטפון, מה שיהפוך את התמונות של המשתתפים למדהימות עוד יותר. והחלק הכי טוב? אין צורך בידע מוקדם. הדרישה היחידה היא סמארטפון טעון במלואו. הסדנה מותאמת לקבוצות של 15-30 משתתפים ויכולה להימשך בין שעה לשלוש שעות.

היתרונות של סדנת הצילום בגיבוש צוות

אתם עשויים לשאול, מדוע סדנת צילום בסמארטפון צריכה להיות הפעילות הבאה לגיבוש הצוות עבור החברה שלכם? מעבר לטיפוח ולכידות הצוות, היא מעודדת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, תכונות חיוניות בכל סביבה עסקית. בנוסף, הצוות שלכם יקבל מיומנות רבת ערך שניתן לנצל בחייו המקצועיים והאישיים.

מוכנים לשנות את הצוות שלכם?

לסיכום, סדנת הצילום בסמארטפון חורגת מהגבולות המסורתיים של אירוע גיבוש צוותי. זוהי חוויה מעשירה המטפחת מערכות יחסים חזקות יותר בתוך הצוות שלך, מטפחת יצירתיות, והכי חשוב, היא מאפשרת לכולם לראות את העולם מנקודת מבט חדשה.

האם אתם מוכנים לפתח את כישרונות הצילום החבויים של הצוות שלכם? בצעו את הצעד הראשון על ידי ביקור בעמוד סדנת צילום בסמארטפון לחברות כדי ללמוד עוד. אני לא יכול לחכות להדריך את הצוות שלכם במסע הטרנספורמטיבי הזה של צילום בסמארטפון.

שתפו ברשתות החברתיות
אולי יעניין אתכם לקרוא גם
להזמנת סדנת צילום בסמארטפון לקבוצה

רוצים להזמין סדנת צילום בסמארטפון לקבוצה?
מלאו פרטים ואחזור אליכם